O Allah! Accept our humble prayers and make us obedient servants to you :)

Thursday, August 16, 2012

PBS Terakhir :)

Assalamualaikum to all readers and bloggers.

Ingat lagi tak entry sebelum ni? PBS 4 Dimana?

I am praises to Allah, akhirnya selesai sudah PBS 4 dan ini merupakan PBS yang terakhir. Actually, PBS kali terakhir ni Huda, Intan, Hawa dan Azreen jalankan di SK Seri Sitiawan. PBS sambil berukhwah dengan kenalan baru dari IPG Kampus Dato' Razali Ismail. Azreen Azmi. Yeah! Azreen. Million thanks to intan sekeluarga sebab sepanjang PBS kali ini Huda menginap di rumah Intan. Hawa too, thanks a lot sebab jadi driver yang sangat cool :)

Cikgu-cikgu dan adiks sekolah ni memang osem dan baik belaka! Saya suka :) Ohh, Huda admired dengan seorang student! Why? Sebab, tersangat comel n chubby! He is Haikal. Dia mengingatkan Huda tentang adik Huda (faisal) masa kecik-kecik dulu. "Adik, kenapa la lari tym akak nak snap pic adik! Oh noo!"







Paling membuatkan Huda teruja bila huda rasakan macam pernah jumpa dengan adik-adik nasyid sekolah ni sebelum ni. Rupa-rupanya, Huda pernah tengok video nasyid diorang tym Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan 2011 mewakili negeri Perak ke Peringkat Kebangsaan. Subhanallah, kecil je dunia ni kan?

Miss them so much! Terima kasih buat seluruh warga SK Seri Sitiwan. May Allah ease them with Barakah :) Segala kenangan akan disematkan di dalam hati. Semoga berjaya untuk adik-adik UPSR!

~terima kasih ^^, kerana sudi baca~

2 comments:

  1. beznye huda...ase cam nk jd cikgu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, seronok :)
      qurrat, inshaAllah kamu akan dpt kerjaya yg sesuai sngt dgn kamu.
      hihi.. i will pray for ur success, inshaAllah.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...